Co mají jíst Váhy?

Co mají jíst Váhy?

Co mají jíst Váhy?

Váhy jsou obdařeny mlsným jazýčkem. To je jejich velká slabost. Milují sladkosti, pikantní omáčky i polévky.

Lidé ve znamení Vah váhají, uvažují. Mají příliš aktivní obrazotvornost a z toho může vzejít ztráta iluzí, někdy vedoucí k malomyslnosti, která se může projevit neurózou nebo poškozením ledvin – nejzranitelnějšího místa organismu. Přijdou stresy a Váhy jsou v pokušení hledat úlevu v drogách nebo alkoholu. Tím vše komplikují a poškozují si zdraví. Znovu se musí obnovit rovnováha mysli, aby se obnovila i rovnováha těla.

Jinak se Váhy těší dobrému zdraví. Pomáhá v tom touha zachovat si střední cestu, která je tomuto znamení vrozená.

Váhy jsou obdařeny mlsným jazýčkem. To je jejich velká slabost. Milují sladkosti, pikantní omáčky i polévky. Polévek se ale rozhodně bát nemusíte. Potrava obsahující vodu umravňuje přehnaný apetit. Nedávná studie francouzských vědců dokonce potvrdila, že lidé, kteří konzumují polévku každý den, jsou štíhlejší než ti, kteří ji jedí jen příležitostně. Dejte však přednost polévkám s nízkým obsahem tuku.

Buňkovou solí Vah je fosfát sodný. Chcete si být jisti, že dostáváte přiměřené množství tohoto důležitého prvku? Jezte karotku, fazole, kukuřici, neloupanou rýži, jablka, jahody, broskve, mandle a rozinky.

Vaše bylinky jsou tymián – jako koření i jako čaj –, fialky a šťovík. Na základě planetárních vlivů jste náchylní k těžkostem se žlučníkem, vředům, ledvinovým kamínkům, zánětům močového měchýře, cukrovce. U žen jsou to záležitosti rodidel. Pijte často čaj z fenyklu, heřmánku, jalovce. Pro Váhy je dobrý i rozmarýn, levandule. Ženy v tomto znamení by měly pít jasmín, meduňku, růži, na žlučové kamínky mátu peprnou, levanduli, rozmarýn. Při zánětu močového měchýře pijte květ chrpy, list kopřivy, list břízy, jalovec, semeno petržele, kofien libečku, oddenek kozlíku, nať vlaštovičníku, přesličky, zlatobýlu, macešky.

Stravu doplňujte o vitamin A, E a jod. Vitamin E hraje životně důležtou roli při léčbě poruch kůže. Dobře působí i na určité žíly, jako jsou hemeroidy a křečové žíly. U žen pomáhá regulovat i menstruační cyklus. Přirozeným zdrojem tohoto vitaminu jsou klíčky pšenice, olej ze sójových bobů, slad a vikev. Jod je potřebný ke správné funkci štítné žlázy. Přísun jodu dodávají mořské ryby a řasy, ředkev, tykev. U ryb je žádoucí, aby byly zařazovány do jídelníčku i z jiných příčin – pro svůj vysoký obsah kyseliny eikosapentaenové (EPA). Tato EPA brání ateroskleróze cév, zvláště v srdci a mozku. Proto se doporučuje zařadit do jídelníčku mořské ryby nejménû 3x týdně po 150 gramech.

Dbejte na denní přísun mědi. Pomáhá tvorbě červených krvinek a enzymů, které jsou potřebné ke správné funkci nervového systému. Potraviny, jež obsahují měď, jsou ústřice, okurky, hlávkový salát, ředkev. Ředkve obsahují lysozym, který ničí bakterie, raphin, ten zase ničí bacily, houby, plísně. Hlavně černá ředkev má vynikající účinky na krevní oběh, působí proti ateroskleróze, tuberkulóze, chorobám zažívacího traktu a ledvin.

Jezte hodně ryb, zeleniny a neloupané rýže. Váhám prospívají citrusové plody, fíky a občas i vejce. Citrusové ovoce obsahuje nenahraditelný zdroj vitaminu C, zejména v zimních a jarních měsících. V rámci ostatních druhů ovoce mají relativně málo cukru, což je výhoda při hubnutí. Účinek podporuje rozpustná vláknina a mnoho dalších přírodních substancí jako například flavonoidů. Vitaminy, vláknina a další látky přírodních barviv – to vše významně pomáhá v prevenci civilizačních chorob.

Astronomie
Váhy (1. díl) Ve znamení Vah se také narodily...

Žádné komentáře

Přidat komentář