Projezte se ke kráse

Projezte se ke kráse

Projezte se ke kráse

Chcete udělat něco pro své zdraví nebo podpořit dietu, kterou držíte?
Stačí, když do svého jídelníčku zařadíte jídlo nabité vitaminy a vlákninou,
které díky složení napomáhá trávení a urychluje metabolismus.

Jahody
Jahody jsou doslova nacpané vitaminem C a fungují jako silný antioxidant. Zvyšují imunitu, stimulují tvorbu kolagenu v pleti a pomáhají jí bojovat s předčasným stárnutím a vráskami. Díky obsahu jablečné kyseliny dokonce odstraňují barevné skvrny ze zubů a působí jako přírodní bělicí prostředek.



Lněné semínko
Lněné semínko obsahuje obrovské množství lignanů, které vás ochrání před viry a bakteriemi, a dokonce snižují pravděpodobnost vzniku rakoviny. Dále obsahují spoustu vlákniny, která je důležitá pro zažívání, a zejména tělu prospěšné omega-3 mastné kyseliny. Ty tvoří celých dvacet procent lněného semínka, a proto jsou dobré nejen na urychlení metabolismu, ale také na pročištění celého těla a pleti. Drceným semínkem si můžete ochutit oblíbený jogurt nebo jej přidávat do zeleninových salátů.



Avokádo
Avokádo je díky vysokému obsahu vitaminů báječné nejen pro tělo, ale i pleť a lesk vlasů. Zpomaluje celkový proces stárnutí v těle a je zdrojem tělu prospěšných tuků. Přidávejte jej do salátu s kuřetem nebo mořskými plody, měkké avokádo lze také použít na pečivo místo másla nebo margarínu.



Zelený čaj
Jak známo, zelený čaj podporuje látkovou výměnu a urychluje metabolismus. Je to silný antioxidant, a proto pomáhá tělu odplavovat všechny nečistoty a škodlivé látky. Jeden z obsažených antioxidantů, polyfenol, dokonce přispívá k ochraně pleti před tvorbou předčasných vrásek. Zelený čaj zároveň chrání srdce.



Borůvky
Borůvky jsou velmi bohaté na železo a antioxidanty. Jedním z nich je takzvaný antokyan, který je výborný pomocník při odbourávání stresu a zvyšuje odolnost těla proti UV záření.



Para ořechy
Stejně jako ostatní ořechy jsou plné zdravých tuků, vitaminů, minerálů a vlákniny, ale podle nejnovějších průzkumů látky obsažené v para ořechu zabraňují rakovinovému bujení a zmírňují proces Alzheimerovy choroby.



Brokolice
Brokolice obsahuje více vitaminu C než například pomeranč. Je to také velmi bohatý antioxidant, který napomáhá samočisticímu procesu vašeho těla. Obsahuje také látky, které chrání elastinové vazby v pleti a podporují přirozený vznik kolagenu.



Mořské ryby
Mořské ryby jsou skvělým zdrojem omega-3 mastných kyselin, které chrání proti srdečním chorobám a nejrůznějším zánětům. Jsou také bohaté na obsah vitaminu D, který velmi prospívá pleti, udržuje ji čistou a se svěžím leskem. Vyzkoušejte lososa, tresku nebo makrelu.



Pórek
Pórek je dobrým pomocníkem během diety. Jeho složení snižuje chuť k jídlu a tím, že obsahuje velké množství probiotik, podporuje trávení a vylučování. Přidávejte jej do salátů, těstovin i polévek.



Tmavá čokoláda
Pokud vás honí mlsná, není nic lepšího než tmavá čokoláda. Díky její nahořklé chuti zřejmě nebudete v pokušení sníst ji celou, jako u mléčné čokolády. Navíc je bohatá na hořčík a železo, pomáhá kontrolovat nízký tlak a zbavuje stresu.




Hubneme s Krásnou
Sylvia Plath a Ted Hughes Zázračný nápoj

Žádné komentáře

Přidat komentář